poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Witam, cześć i czołem !!! :)

Hej dziewczynki moje kochane, piszę tak ponieważ głównie będę poruszała sprawy, które dotyczą właśnie nas kobiet :). Chciałabym pisać o modzie, makijażu, gotowaniu, domu itp. sprawach którymi zajmujemy się na co dzień :). Może troszkę o mnie, żebyście mogły się dowiedzieć z kim macie doczynienia :). Marysia nie jest moim prawdziwym imieniem jakie rodzice nadali mi po urodzeniu :P jest to tak jakby mój pseudonim właśnie do blogowania, mogę wam zdradzić, że Marysia to moje imię z bierzmowania. Mam siedemnaście lat, w tym roku dopiero skończę, ale mam nadzieje że mój młody wiek nie zniechęci was do czytania mojego bloga. Myślę że pomimo mojego wieku już troszkę wiem co nieco o kosmetykach i modzie :). Wiem, wiem pomyślicie sobie znowu kolejny blog jakieś małolaty, ale może będzie coś w moim blogu takiego wyjątkowego gdzie będziecie chciały zostać ze mną już na dłużej :). Uwielbiam czytać blogi, oglądać filmiki na YouTube i chciałabym parę rzeczy wnieść do bloga właśnie z YouTube np: tagi 'co jest w mojej torebce?' czy tez wiele, wiele innych. Oczywiście bardzo proszę o komentowanie i zaglądanie na mojego bloga :*. Pozdrawiam Was gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz