środa, 4 kwietnia 2012

Mini haul

Witajcie moje Kochane, dzisiaj przychodze do Was z kolejnym haulem, nie jest to nic wielkiego, ale chciałam się pochwalić co sobie kupiłam. Wraz z moją mamusią wybrałyśmy się dzisiaj do sklepu na małe zakupy. Najpierw wpadłyśmy do second handu, odrazu wspomne, że ja nie mam żadnych uprzedzeń co do tego typu sklepów, wręcz przeciwnie, bardzo je lubie ponieważ mogę znaleźć fajne rzeczy po okazyjnych cenach :) i nie sądzę żeby to był jakiś wstyd kupywanie w ciucholandach :). A wy co sądzicie o tego typu sklepach? Mi się wydaję, że są zdecydowanie HOT :)

1. Kwiatowa koszula za całe 2.50zł :P uważam, że jest całkiem okey, z początku wogóle mi nie wpadła do gustu, ale po chwilowym napatrzeniu się na nią zdecydowałam się ją wziąść ze sobą :) i teraz nie żałuję.










2. Biała apaszka za 6zł z połyskującymi wzorkami :)




Następnie kupiłam w Biedronce wsyztskim znany zmywacz do paznokci :) za 3.99zł




Oraz patyczki do odsówania skórek :) za 1.80zł



Dziękuje za uwagę :) i zapraszam ponownie :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz